Assajos oberts RAI – UN EDIPO LLAMADO MACBETH (El desarmadero de clásicos) – 01/12/18

Assajos oberts RAI és un espai en què artistes residents mostren un work in progress. Els assistents podran parlar amb els artistes després de l’espectacle o comentar les parts de la peça en procés en el nostre espai social, després de la mostra.

En aquesta ocasió, a les 21h., Armadillo Teatro ens porta la seva peça en procés “UN EDIPO LLAMADO MACBETH (El desarmadero de clásicos)”.

L’entrada és el carnet de RAI, però s’aplica taquilla inversa per si voleu col·laborar amb els artistes i animar-los en el seu procés.

Armadillo Teatro és una companyia autogestionada, dirigida per actors amb la missió de produir i promoure creacions teatrals pròpies de perfil contemporani, on l’actor és el principal generador del discurs escènic. El seu perfil artístic està basat en l’experimentació escènica a partir de les necessitats de cada projecte, diversificant-se en estils i formes.

Sinopsi d’UN EDIPO LLAMADO MACBETH (El desarmadero de clásicos)

Quantes vegades has volgut veure aquelles grans obres del teatre clàssic i modern de les que tothom en parla? Quantes vegades t’has quedat callat per no saber què dir quan algú deixa caure el nom de Tiresias, Banquo, Stella o Stanley? Doncs si ets dels que volen saber, però només el suficient com per a una xerradeta banal a la cola d’un banc o mentre compres el pa, aquesta és la teva oportunitat. La companyia Armadillo Teatro, en el seu “desarmadero de clásicos” els hi porta aquesta oportunitat: 3 obres per al seu delit, gaudi, i necessitat d’acumular saber. “Edipo rei”, “Un tramvia anomenat desig” i “MacBeth”, en versions lliures, reduïdes a 20 minuts per peça, passant del realisme a la comèdia i al clown-bufó.

Podeu seguir l’event de Facebook clicant aquí.