Balkumbia en concert- 20 abril 22h- Entrada 6€ + 4€ carnetRAI

Un viatge musical al voltant del món

Un viaje musical al redor del mundo
A musical trip around the world
Један музички пут око света
Un viaggio musicale in giro per il mondo
muzikinė kelionė aplink pasaulį
voyage musical autour du monde
uluslararasi muzikal yolculuk

Balkumbia és un projecte multicultural nascut a Barcelona amb músics provinents de diferents orígens. Com el nom indica, el grup presenta un repertori amb influències de les melodies balcàniques i els ritmes llatins. Sota el lema “fusió bailable de ritmes immigrants”, proposen un espectacle musical que portarà al publico en un viatge imaginari per les festes dels diferents continents del món.

Durant aquest temps han realitzat més de 100 concerts en 13 països (Espanya, França, Alemanya, Holanda, Grècia, Itàlia, Sèrbia, Bèlgica, Letònia, Lituània, Hongria, Anglaterra i Xile), i actuat en algunes de les sales més importants, com l’Apol·lo a Barcelona, Hootananny a Londres, Maestra Vida i Casa de salud a Xile.