Cessió d’Espai

RAI disposa d’un servei de cessió d’espais per a ciutadans, entitats, grups o empreses que hagin d’organitzar reunions, congressos, assajos, platós de rodatge o activitats culturals, lúdiques i formatives, de caràcter puntual. Tots ells conformen un gran espai obert a la cultura, la formació i el lleure

Teatre de la Bona Sort

El punt fort de RAI és el teatre de la Bona Sort, amb més de 30 anys d’història. Escenari pel qual han passat moltíssims artistes veterans i principiants, oferint reeixides estrenes o repetint obres que mai s’oblidaran. No solament dedicat a espectacles, també gaudeixen l’espai tallers que necessiten d’espai com a aeris o cant o danses…

Aforament màxim 120 persones, equip de só i llum, possibilitat de tècnic (més informació en el plànol).

Descarrega el plànol de la sala

Sala Llibreria

Aquesta sala és el nostre racó en RAI, on podràs gaudir de concerts de petit format o debats que es programin o d’un cafè (entre altres activitats), en un ambient tranquil, envoltat de la biblioteca lliure de RAI…encara que aquests llibres han presenciat l’essència de molts taboles de l’associació, que no us enganyi la seva tranquil·litat.

55 m2 :Aforament màxim 60 persones.

Equip de só, escenari, connexió wifi i projector

Sala Traslobar

Sala molt bé equipada per a tallers, per la llum, pel sòl i per l’espai. És àmplia en tots els sentits, amb espai per emmagatzemar si fes mancada. És una sala amb energia pro-activa.

40 m2: aforament aproximat 20 persones.

Equip de só, miralls, parquet, connexió wifi i llum natural.

Sala Fondo

Espai en les profunditats de RAI, la qual cosa li permet a aquesta sala estar una mica al marge del que passi fos d’ella. Aïllada, bona llum, molt espaiosa són les característiques de fons. En ella es desenvolupen tallers i alguna reunió o xerrada que necessiti més tranquil·litat.

50 m2: aforament aproximat 35 persones

Equip de só, miralls, connexió wifi i llum natural.

Sala d’assaig

La sala d’assaig de RAI disposa de diversos instruments a la disposició de tot el que vulgui ficar-se en ella i oblidar-se del món unes hores. Està insonoritzada, té aire condicionat, tota classe de material per a assaig de bandes i amb possible enregistrament bàsic d’algun tema. On corre la creativitat i la inspiració per compondre o aprendre música.

30 m2

Equip de so, taula de mescles, micròfons i peus, connectors, instruments varis, pissarra, connexió wifi i llum natural.

Possibilitat de fer packs d’hores.

Envieu-nos un mail a rai-tallers@raiassociacio.org per a demanar pressupost i condicions d’ús. Ben aviat ens posarem en contacte amb vosaltres.