Cia. Equilibrios Imperfectos: nova residència artística

Nova residència artística en RAI de la companyia EQUILIBRIOS IMPERFECTOS que estrenarà el seu nou treball “Medea” en el XIV Festival de Teatre del Casc Antic.

Sinopsi

Medea és abans de res un drama polític i humà. Polític perquè tracta de temes extremadament actuals i controvertits, cuestionandolos a tot moment i posant-se a l’altre costat de la barricada. Humà perquè “dóna regna solta a totes les passions del cor” portant-les als seus extrems. Medea és una bandejada, perseguida, obligada a abandonar el seu regne juntament amb el seu espòs Jàson i els seus dos fills. Així li demana empara a Creonte rei de Corinto que accepta a condició que Jàson es casi
amb la seva filla i Medea es marxi lluny del seu regne. Exiliada una vegada més, traïda pel seu marit i obligada a renunciar als seus fills també prepara la seva venjança. Per això Medea està destinada a transcendir el seu gènere, fer-se home i dona alhora per recuperar-se a si mateixa …però a quin preu?

EQUILIBRIOS IMPERFECTOS neix en el 2015 de la trobada de persones amb diferents
experiències i estils de vida. L’objectiu que la Companyia es proposa és la sinergia d’idees,
recursos i ànimes diferents en una cerca teatral sempre fidel a la veritat de la
ficció escènica.