Classes trimestrals de dansa flamenca

Classes trimestrals de dansa flamenca, tècnica, cos-espai, coneixements de pals flamencs mitjançant un aprenentatge dinàmic, a través del muntatge d’una peça de ball.

Informació pràctica

Taller regular: dilluns

Preu: 65€/mes

Edurne Noguera: noguera.arith@gmail.com | 604256140

Objectius

El Flamenc implica la sublimació dels estats emocionals interns; persegueix l’autenticitat de cada individu; fomenta la capacitat d’aconseguir-la.

El punt de partida, emocionalment parlant, s’ancora a les emocions universals; no obstant això, la forma de sentir aquestes emocions és sempre particular, d’aquí la grandesa de la cosa humana viscuda des del mateix cos i el mateix ser. El Flamenc connecta amb això, ho viu, ho esprem, amb la finalitat de trobar la veu pròpia.

Aquest taller de Dansa Flamenca aplicarà una estratègia d’ensenyament-aprenentatge basat en l’educació humanista amb la finalitat de propiciar una formació integra en les àrees cognitiva, motriu i afectiva, així com formar en la aprendiz una visió global de l’Art i la seva importància com a pilar educatiu en qualsevol etapa de la vida.

Model d’ensenyament-aprenentatge basat en el model constructivista.

¿A qui va destinat?

Taller destinat a adults de 18 anys en endavant, sense experiència prèvia.

Material necessari

*sabates de flamenc (taló no més gran de 7cm)

*faldilla o xandall (color preferentment negre i no molt folgada)

*samarreta o leotards

Edurne Noguera: *Llicenciatura en Comunicació i Periodisme per la Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM).

*Llicenciatura en Educació Dancística amb Orientació en Dansa Espanyola per l’Instituto Nacional de Bellas Artes (INBA).

*Dansaterapeuta (registre 141356) del mètode CORE Certificada Internacionalment pel Consejo Internacional de la Danza i la Comissió de las Nacions Unides per a l’Educació (CID UNESCO), Academia Latinoamericana de Terapia de la Danza A.C. i Centro de Creación e Investigación del Movimiento (CCIM) ALLUME.

*Curs Aprenentatge Creatiu a l’Asociación Latinoamericana de Desarrollo Humano, S.C. ALADEH.

*Curs Dansa Butoh al Centro Cultural UNiversitario Tlatelolco (UVA).

*Curs avançat de Dinàmica Mental a l’Asociación Latinoamericana de Desarrollo Humano, S.C. ALADEH.

*Curs de Programació Neurolingüística a la Fundación de Investigación para el Desarrollo Profesional FINDES.

*Curs de Dansa Espanyola amb la professora Lupe Gómez del Conservatorio Nacional de Madrid, España, a l’Escuela Nacional de Danza Nellie y Gloria Campobello.

*Masterclass de dansa contemporània amb la ballarina espanyola Sol Picó, al Centro Cultural de España.

Docent en dansa clàssica, espanyola, flamenc, barra al terra, pilates des de fa 5 anys, terapeuta en PNLy Dansaterapeuta en Life Medical, elaboració de projectes en comunicació asertiva, verbal i no verbal i aprenentatge creatiu.