Concert: Rosa Sánchez i Héctor Serrano – 12/10/18

Quan la lluita es va convertir en festa i en ball, el dolor va fer-se esperança.

*foto de portada: Rodrigo Vasquez

Amb aquesta frase descrivim l’esperit d’aquest concert: “Camí de poesia i lluita en la música d’Amèrica Llatina”, en què Rosa Sánchez (veu, jarana i bomo leguero) i Héctor Serrano (guitarra i veu) ens acompanya en un recorregut per diverses lluites populars que hi han caracteritzat el segle XX llatinoamericà, sempre a través de la música i la poesia dels seus artistes: Violeta Parra i Víctor Jara, Chile; Silvio Rodríguez, Cuba; Carlos Mejía Godoy, Nicaragua; Alí Primera, Veneçola; Amparo Ochoa, Mèxic, entre d’altres.

Aquest concert poètic comença a les 20:30, el seu cost és a taquilla inversa.

La taquilla inversa és el preu que podem o creiem que devem pagar per a un espectacle. Els 4€ del carnet de RAI només es paguen un cop l’any. Amb el carnet de RAI podràs venir a tots els espectacles i podràs participar en les seves activitats com a sòcia o soci.