Concert de Miau Trio – 5/10/18

Rocío Iturralde, Mariana Michi y Rocío Katz són les tres integrants de Miau Trio. Venen de Buenos Aires per a fer una gira per Catalunya i aterren a RAI divendres, dia 5 a les 22h. Es tracta d’un trio vocal de jazz dels anys 20’ i 30’ amb un tint humorístic molt personal, acompanyat per guitarra, ukelele, quatre veneçolà i castanyoles. Un concert molt especial, curull de bons moments, bellesa i infinita musicalitat.
El cost és a taquilla inversa (+4€ si no tens el carnet de RAI de la temporada).
La taquilla inversa és el preu que podem o creiem que devem pagar per a un espectacle. Els 4€ del carnet de RAI només es paguen un cop l’any. Amb el carnet de RAI podràs venir a tots els espectacles i podràs participar en les seves activitats com a sòcia o soci.