CONCERT D’OPEN LETTER – 26/10/18

Open Letter és un projecte musical dirigit per Lorenzo Taddei, nascut de la necessitat de desenvolupar, a través de les seves composicions, un terreny de veritable expressió musical. El primer treball discogràfic, “Bonsai EP” ha vist la llum al maig de 2018.

Arriben des de Roma, amb sonoritats electròniques, funky i sinth-pop i improvisació del jazz.

Els seus components són:

Lorenzo Taddei, guitarra.

Ludovico Franco, trompeta.

Iacopo Teolis, trompeta i fliscorno.

Alberto Enguita, saxo tenor.

Matteo Rossi, teclats i piano.

Flavio Calogero, baix.

Elia de Benedictis, bateria.

El concert comença a les 22h., i funciona a taquilla inversa (+4€ del carnet de la nova temporada).

La taquilla inversa és el preu que podem o creiem que devem pagar per a un espectacle. Els 4€ del carnet de RAI només es paguen un cop l’any. Amb el carnet de RAI podràs venir a tots els espectacles i podràs participar en les seves activitats com a sòcia o soci.