DAVID BELTRÁN “EN BUSCA DEL AMOR” – 10/11/18

Dissabte 10 novembre a les 21h. al Teatre de la Bonasort de RAI.
Espectacle de teatre còmic i Clown.
En busca del Amor
Aquesta és la història d’un somiatruites.
Un entusiasta de la vida que, des de la seva solitud, intenta donar resposta a una gran pregunta:
¿Què és l’amor?
Però…
Què passa quan realment ens fem aquesta pregunta?
En aquest espectacle el públic gaudirà d’un viatge a través del fet quotidià d’aquest personatge, qui, darrere d’una constant recerca, descobrirà que això de l’amor és molt més difícil del que pensem.
Poesia, frustració, flors, inspiració i un porquet que parla.
Un espectacle que et farà riure i emocionar-te.
A Taquilla inversa per a socis (+ 4€ si no ets sòcia o soci de RAI)
La taquilla inversa és el preu que podem o creiem que devem pagar per a un espectacle. Els 4€ del carnet de RAI només es paguen un cop l’any. Amb el carnet de RAI podràs venir a tots els espectacles i podràs participar en les seves activitats com a sòcia o soci.
David Beltrán és actor, paiasso, improvisador i formador en teatre i clown. Fa molts anys que puja i baixa dels escenaris en diferents companyies i projectes teatrals de diversa índole: teatre gestual, bufó, números curts de clown… L’any 2016 començà com a improvisador amb la cia. The Modestos amb qui actua a diferents festivals a escala nacional i internacional. L’any 2017 forma la seva pròpia companyia i sota la direcció de Jordi Solé, crea el seu primer espectacle de teatre còmic i clown, En busca del amor.
Paral·lelament, imparteix formacions professionals de teatre i clown, donant classes regulars i tallers intensius a diferents llocs del país.
Aquest mateix any crea un projecte juntament amb l’Alba Domingo amb qui posarà en marxa una caravana itinerant de teatre i clown per a la transformació social, amb la qual marxaran a Mèxic a principis de 2019: el projecte Mónanem de l’Associació PerNassos.
Més informació al seu web i la de l’Associació: