El carrer és nostre – 21/12/18

Divendres 21 de desembre,  a les 20h, la companyia Cúrcuma presenta, “El carrer és nostre”, un espectacle que les seves creadores defineixen amb dues paraules: sororitat i reflexió.

A partir de testimonis reals i dels seus relats, dos personatges tracen tres escenes com si es tractés d’un gran joc. T’han assetjat sexualment al carrer? Has sentit que el teu cos és vist com un objecte per ser mirat, per opinar-ne, perquè l’altre en gaudeixi sense el teu permís? Has estat testimoni d’alguna experiència o relat d’aquest tipus? Et preocupa o t’incomoda aquesta
problemàtica? Si et ressonen aquestes preguntes, no et perdis l’oportunitat de venir i dir la teva!

La Cooperativa Cúrcuma SCCL, acció, diversitat i transformació amb perspectiva de gènere és una cooperativa de professionals de l’àmbit psicoeducatiu que ofereixen intervencions, serveis i acompanyaments amb perspectiva de gènere, feminista, comunitària i interseccional. Entenen el conflicte com a oportunitat de la transformació i treballen fomentant l’expressió de les emocions i necessitats. Estem centrades en la prevenció de les violències de gènere, l’acompanyament terapèutic, la coeducació i la facilitació de grups i organitzacions. Potencien activament la creativitat, l’horitzontalitat i la participació, estils orientats a construir i créixer de forma conjunta amb les comunitats i persones dels nostres entorns. Cúrcuma ofereix peces teatrals que aborden temàtiques que són un repte per a la nostra societat. Utilitzen el teatre com a porta d’entrada per explorar, sempre amb facilitació de professionals, problemàtiques relacionades amb les
violències de gènere i la discriminació.

Preu

Gratuït. Les persones que no siguin sòcies de RAI hauran de fer-se sòcies col·laborant amb el projecte amb 4€. El carnet de sòcia dura tota la temporada 2018/2019 i dóna accés a tots els espectacles, així com als tallers de RAI.

Amb el suport de: