EXPOSICIÓ: TRASTOCANT, PURA EXPRESSIÓ – 25/01/18

Vernissage d’aquesta proposta expositiva de la Casa Taller de Marionetas de Pepe Otal i el Club social Aixec.

“Trastocant, pura expressió” és un projecte social que porta a terme Casa Taller de Marionetas de Pepe Otal juntament amb el Club Social Aixec, entitat que treballa amb persones que pateixen algun tipus de patiment mental.

Té com a objetiu generar nous interessos de cara al desenvolupament personal dels participants, proposant l’univers de les titelles com a camí creatiu, creant nous canals de comunicació i expressió mitjançant el treball de construcció de titelles i/o la seva posada en escena.

Les titelles com a eina per a la implicació en un procés purament creatiu, lliure d’un context metge-pacient i de la imatge social estigmatitzada existent sobre el col·lectiu de persones amb diagnòstics de salut mental.

L’exposició consta de dues parts, retrats fotogràfics dels artistes amb algunes de les seves obres, realitzats pel reconegut fotògraf Jesús Atienza, i per una altra banda una petita recopilació d’algunos dels titelles realitzades en aquests anys a la Casa Taller Marionetas de Pepe Otal.

DIA INAUGURACIÓ: Divendres 25 de gener.
HORA: 19:00.
Des del 25 de gener fins al 27 de febrer.

Fotografia de Jesús Atienza.