Exposició ART i CENSURA (Somulti Cultura) -del 15 al 30 de juny-

Somulti Cultura inaugura una exposició sobre ART I CENSURA per donar una nova visió i reflexionar sobre la censura i la llibertat d’expressió en l’art

L’exposició es podrà visitar del 15 al 30 de juny a la sala Traslobar de l’Associació RAI – Recursos d’Animació Intercultural de Barcelona

L’exhibició “Art i Censura” que s’inaugura el proper 15 de juny a les 13 hores ofereix un panorama general sobre la censura en l’art des de referències artístiques, polítiques i mediàtiques per interrogar el context actual de “llibertat d’expressió”. Un viatge entre imatges, parts de llibres, fragments de frases, paraules retallades, restes d’un relat discontinu que ens suggereixen que la pràctica artística comporta, en totes les seves formes, una expressió reveladora de desobediència enfront dels marcs que ens priven i ens domestiquen.

A l’exposició es presenta un recorregut visual sobre diferents obres artístiques censurades, però també sobre estratègies activistes que mostren alternatives per fer front a la censura.

Aquesta exposició ha estat realitzada pel col·lectiu Somulti Cultura que, en els darrers mesos, han realitzat el Curs de Dinamització i Programació Cultural del Servei d’Ocupació de Catalunya a través de la FPT.