Festa Major del Casc Antic tanca temporada RAI: moltes gràcies a tots!

11695334_923703757668451_6496540657211449543_n

No podíem tancar la temporada de millor manera: tres dies de concerts, actuacions i tallers a la plaça més emblemàtica del nostre barri, el Forat de la Vergonya. Molt contents de veure tanta gent recolzant el projecte!

Els diners recaptats en aquests tres dies de festa serviran per pagar el lloguer del local durant els mesos d’estiu, quan l’activitat de l’associació està parada. Això serà possible també perquè tots els artistes de la casa que en aquests tres dies s’han alternat en l’escenari no han cobrat els seus cachets així com tots els voluntaris que han treballat sense descans des del dijous.

Un agraïment especial al Bar Mosquito i a la cervesa artesanal Les Clandestines per regalar-nos uns quants barrils i mostrar-nos així el seu suport. I Finalment un agraïment als prop de 5.000 socixs que ens heu recolzat al llarg d’aquesta temporada, en molts heu acudit en el Forat aquest cap de setmana!

Ens veiem al setembre amb el XII Festival de Teatre del Casc Antic.