Fes-te soci@

SocioSer soci @ de RAI és el que dóna vida a aquest projecte associatiu i independent.

Entre totes les persones associades des de 1993 s’ha mantingut el projecte que ha marcat una presència constant al barri del Casc Antic, a la ciutat de Barcelona i a l’estranger. Un espai de trobada, formació, debat i creació artística. Un lloc on dur a terme desafiaments i somnis, individuals i col·lectius.

El 2010 vam començar una campanya per reforçar aquesta participació convidant a que s’associessin de forma opcional totes aquelles persones que accedeixen ocasionalment als nostres recursos, per afinar la coherència del projecte associatiu i ampliar els mecanismes de participació.

Actualment, totes les persones que assisteixen regularment als tallers i activitats de RAI són socis i sòcies. La resposta a aquesta campanya ha estat molt favorable i l’assemblea de l’associació ha considerat que és el moment de completar aquest procés.

Per això des del mes de setembre 2011, per accedir a tots els recursos, és obligatori acreditar-se com soci@ RAI.

El valor de la quota és de 3 €, té validesa per temporada i es valida al principi de cada curs.

Us recordem que la targeta soci@ RAI permet:

• Accés als espectacles de RAI
  • Accés als tallers de RAI
  • accés al bar associatiu
  • accés a Wi-Fi
  • accés a la sala d’assaig
  • accés al servei de préstec de la biblioteca de RAI.

Com fer-me soci@?

Només has d’apropar-la barra, donar-nos les teves dades i efectuar el pagament. Immediatament et donarem el teu carnet acreditatiu amb el teu número de soci / a.