INTENSIU “Els Espais en Blanco”

“Els Espais en Blanco” parla de l’espai entre el gest, l’emoció i la tècnica. El taller està destinat a tots aquells que pretenguin obrir la seva mirada d’observadors de si mateix, tots aquells que no tenen por d’enfrontar-se al vacio, al detall i als limitis de dos punts. S’observa la dansa minúscula que existeix en tot el que ens envolta amb l’adreça d’una formadora detallista i atenta com és Ana Leitão

Informació pràctica
Taller intensiu (6h): dimars 25, dimecres 26 i dijous 27 (18h30-20h30)

Preu: 50€+ 4€ carnet de soci@ RAI

✉: danzabacantoh@gmail.com | 698089288

Observar la dansa minúscula que existeix en tot el que ens envolta.

•Meditació

•Escalfament utilitzant asanas de ioga, bases de la tècnica release i tècniques somàtiques de dansa.

•Presentació de conceptes a treballar.

•Exercicis pràctics de conceptes a treballar en la sessió.

•Experimentació i improvisació a través de conceptes a treballar.

•Conclusió i debat final.

Roba còmoda per moure’s.

Formadora
Bacantoh – associació cultural

Ana Leitão –(Coreografa/ Investigadora/ Professora)

Nascuda en Plovdiv, Bulgària, en 1982. Es Va graduar en Dansa Contemporània no Balleteatro a Porto, Portugal. Fundadora de la Cia. i Associació Cultural Bacantoh, Barcelona. Criadora del Festival social de dansa TUDANZAS, Barcelona, Espanya. Va treballar amb noms com Sharon Fridman, Sofia Neuparth, Tiago Guedes, Clara Andermatt, Ainhoa Vidal, Madalena Vitorino, Sasha Ramos, Isabel Fangs. Des de 2006 ensenya: Dansa Contemporânea, Contacto Improvisació, Composició, Improvisació, a Portugal, Espanya i Brasil.

Paral·lelament Ana es va graduar en matemàtica i física aplicada a l’Astronomia en la Faculdade de Ciències, Universitat de Porto, Portugal. És Mestra en Origen i Evolució de la Vida, Universitat del Minho, Braga, Portugal. Ex-investigadora del PRBB_ Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona, en models de criptes de Stem Cells.