Taller: MINDFULNESS I MEDITACIÓ

Crearem un espai per connectar amb un mateix a través de la meditació de mindfulness. Serà un taller pràctic on es proposaran diferents exercicis que ajudin a estar més conscients del que estem sentint, fent o pensant, i que aquesta pràctica pugui beneficiar d’alguna manera diferents aspectes de la nostra vida.

Informació practica

Taller trimestral: 18/04/2017 > 28/06/2017

Dimarts de 18h a 19:15h

Preu: 70€ 11 sessions + 4€ carnet de soci@ RAI

✉: carlosgistain@gmail.com

Objectius

L’objectiu és donar a conèixer la meditació com a eina de desenvolupament personal utilitzant les tècniques i la metodologia de Mindfulness. Serà un grup de pràctica, així que els assistents se’ls suggerirà que dediquin uns minuts al dia per practicar les propostes realitzades en classe.

A qui va destinat?

A tothom excepte persones que estan en tractament psicològic i en aquest cas requeriria el consentiment del terapeuta, no es necessita experiència.

En el primer trimestre tindrem com a base de pràctica el programa dissenyat per John Kabat-Zinn, la finalitat del qual és la reducció d’estrès. En cada sessió hi haurà un temps d’explicació sobre diferents elements o punts essencials de mindfulness, que conformaran la teoria. Després hauran exercicis de meditació, uns que farem durant tot el trimestre, i uns altres que solament farem durant unes setmanes. Els exercicis de meditació constaran des de seguir la respiració, escàner corporal o meditació en moviment. I un tercer bloc de la sessió estarà dirigit a compartir en grups l’experiència de les pràctiques que hem realitzat.

Llibreta

Formadors

Carlos Gistaín Pagés, he realitzat la formació d’instructor de Mindfulness basat en Compassió de la Mindfulness Association (www.mindfulnessassociation.org) i Mindfulness in Schools (mindfulnessinschools.org) a més vaig realitzar el curs de 8 setmanes de MBSR en el Institut Gestalt. Budista des de fa més de 20 anys he completat retirs intensius i una formació de meditació en l’Índia de diversos anys.