Clown (iniciació)

Taller de Clown iniciació.

Descripció

El taller proposa un apropament al Clown. Es tracta de trobar, a través d’exercicis proposats per la docent, el nostre propi ridícul, ximpleries, pors, virtuts i “fracassos”. Anirem traient les màscares que ens hem anat posant a través del temps per a ser o encaixar en la societat. Deixarem que aparegui l’ésser més pur i vertader, d’aquesta forma guanyarem la màscara més petita: el nas vermell del pallasso, que tapa una part petita de la cara per a destapar tot un univers.

Destinat a

Destinat a tota aquella persona que vulgui investigar sobre si mateixa, la seva malaptesa, la seva tendresa, els seus fracassos, emocions, la seva corporalitat i també vulgui compartir amb els altres (públic).

Amb o sense experiència en arts escèniques; més grans de 16 anys i sense límit d’edat.

Objetiu

L’objectiu del taller és apropar el grup al món del Clown, trobar el mateix Clown que tots portem dins.

Es treballarà el joc com a eina per a introduir-se a la tècnica.
El fracàs, l’acceptació davant les convencions.
Projecció, mirada, pèndol (el pallasso es retroalimenta del públic, de qui l’està mirant).
Urgència i calma.
Acció i reacció.
Estat de positividad, freqüència pallassa, disponibilitat per al joc i per a l’acció.

Material necessari

Roba còmoda; més endavant nas i acabarem el seminari amb un vestuari.

Apunta’t

Per a més informació, contacta la professora, Florencia.

Florencia Markdorf és argentina. Començà la seva formació d’adolescent al teatre, formant-se amb diferents professors com ara Augusto Fernandes, Joy morris i altres. Va passar també per l’escola d’art dramàtico, on es va formar com a Formadora d’actors. Des de fa més de 10 anys s’interioritza en el món del Clown, formant-se amb Gabriel Chame, Claudio Martinez Bel, Walter Velázquez, Julieta Carrera, Hernán Carbón i Alejandro Talarico, a Buenos Aires. I amb Caroline Dream a Barcelona.
Va formar la seva companyia loving clown, que organitza varietés i el seu propi espectacle. Tanmateix Markdof participa a diferents companyies com a clownconexión i plaf.