Clown 2

Descripció

La proposta d’aquest taller és:

• Continuar aprofundint en la recerca del nostre paiasso, en el seu vestuari i els seus objectes, amb el quals jugarem a escena.
  • Treballar l’escolta activa, el pèndul, a convertir en acció els nostres impulsos i l’aquí i l’ara.
  • Començar a treballar rutines de duets, trios o solos, a través d’exercicis i improvisacions que serviran com a fils disparadors, i acabarem el trimestre mostrant davant del públic el material generat durant el taller.

A qui va destinat

Destinat a tothom qui hagi fet el curs de clown iniciació a Rai, o qualsevol altre curs de clown i vulguin continuar aprenent i generant un primer material per mostrar.

Dia i hora

Dimecres, de 20 a 22h.

Preu

110€ tot el trimestre, o 3 quotes de 40€.

Objetiu

Aconseguir, juntament amb el nas, el vestuari i els objectes, tenir la confiança en un mateix i en els companys, per poder gaudir en escena i compartir-ho finalment amb un públic.

Metodologia

Les classes es desenvoluparan de la següent manera: una primera part d’escalfament i joc, per estar disponible i amb l’energia o freqüència paiassa; després es faran exercicis propis del clown y una tercera part on es faran propostes disparadores a la improvisació i la creació.

Materials necessaris

Nas de clown, vestuari.

La tallerista

Florencia Markdorf és argentina. Començà la seva formació d’adolescent al teatre, formant-se amb diferents professors com ara Augusto Fernandes, Joy morris i altres. Va passar també per l’escola d’art dramàtico, on es va formar com a Formadora d’actors. Des de fa més de 10 anys s’interioritza en el món del Clown, formant-se amb Gabriel Chame, Claudio Martinez Bel, Walter Velázquez, Julieta Carrera, Hernán Carbón i Alejandro Talarico, a Buenos Aires. I amb Caroline Dream a Barcelona.
Va formar la seva companyia loving clown, que organitza varietés i el seu propi espectacle. Tanmateix Markdof participa a diferents companyies com a clownconexión i plaf.

Inscripcions

Contacteu amb Florencia a través del correu electrònic: flor_dorf@hotmail.com; o bé, per telèfono: 658270479.