Taller de Dansa Contemporània

Danzacontemporanea webSegons les tècniques de release, de contact improvisation i els conceptes de moviment de la dansa contemporània, l’associació Bacantoh convida els curiosos a començar la seva formació en dansa contemporània.
Si la dansa és la teva forma d’expressar-te i desitges seguir aprenent i gaudint de la dansa contemporània aquesta és la teva classe.

Informació practica

Taller trimestral: gener-març

Nivell iniciació:

• Dilluns de 13:30 a 14:45 hs.
  • Dimecres de 18:30 a 20h hs.

Nivell avançat:

• Dimecres de 21.00 a 22.00 hs.

Entrenament de Dansa Contemporània i improvisació per a ballarins:

• Dissabte de 10:30 a 11:30 hs.

Preu:

• Iniciació- 70€(1xsetmana) / 120€(2xsetmana) + 4€ carnet de soci@ RAI
  • Avançat- 90€ + 4€ carnet de soci@ RAI
  • Entrenamente- 5€/sessió + 4€ carnet de soci@ RAI

✉: danzabacantoh@gmail.com | 603516905 / 698089288

Objectius

Aprendre les bases de les tècnica de dansa contemporània, creant ballarins versàtils i creatius.

A qui va destinat?

Aquestes són classes destinades a tots els que vulguin ballar i aprendre dansa contemporània però no tinguin bases prèvies en aquestes formes de moviment.

Les classes de nivell avançat són destinades a alumnes de nivell avançat en dansa contemporània.

• Escalfament (improvisat o no)
  • Exercicis de consciència corporal i bases de tècnica de dansa
  • Improvisació i Frases de Moviment basades en conceptes tècnics
  • Coreografia/Exercici final on s’apliquen els conceptes treballats

Roba confortable amb la qual es puguin moure.

Formadores

Bacantoh – associació cultural

Ana Leitão –Coreògrafa/Investigadora/Professora. Nascuda a Plovdiv Bulgária en 1982. Graduada en Dansa Contemporània pel Balleteatro de Porto, Portugal. Va estudiar Matemàtiques i Física Aplicada a l’Astrologia a la Universitat de Porto. Màster en Evolució i Orígens de la Vida a la Universitat de Minho, Portugal. És la fundadora de la Cia. de Dansa i Associació Cultural Bacantoh a Barcelona. Creadora de Festival TuDanzas a Barcelona.

Francisca Araújo – Ballarina/Professora. Nascuda en Guimarãés, Portugal en 1994. Fa el Batxillerato en Arts Visuals en Guimarãés. Llicenciada en Dansa en Dansa Contemporània per l’Escola Superior de Dansa de Lisboa. Fa el seu últim any de carrera en Coreografia i Tècnica Interpretatives al Institut del Teatre, Barcelona. Actualment cursa el Màster Oficial en Estudis Teatrals tenint classe a la UAB, Institut del Teatre i Univesitat Pompeu Fabra.