Taller de Ports i Equilibris Acrobàtics

Portes y equilibrios web3Aprendrem a trobar l’equilibri del cos tant individualment com en duo i en col·lectiu, treballarem la preparació física específica per formar-nos com portors/es i àgils i amb això desenvolupar figures i moviments acrobàtics.

Informació practica

Taller anual

• Nivel I: Dilluns de 18.00 a 20.00 hs
  • Nivel II: Dilluns de 20.00 a 22.00 hs

Preu: 110€ trimestre o 50€ mes + 4€ carnet de soci@ RAI

✉: jaimebarbosa.formacio@gmail.com | 652 117 924

Objectius
  • Preparació física especifica de l’alumne (força, resistència, flexibilitat).
  • Aprendre a confiar en el seu propi físic i desenvolupament de la confiança en el treball col·lectiu.
  • Maneig de la base acrobàtica i els seus elements i cerca de l’equilibri, tan individual com a col·lectiu, a través de l’aprenentatge i el domini de les disciplines acrobàtiques circenses.
  • Adquisició de fluïdesa i coordinació en el moviment per a la improvisació i la creació de les seves pròpies coreografies buscant moviments orgànics.
A qui va destinat?

Adults amb un mínim de condició física per desenvolupar acrobacias.no és necessari venir amb company/a.

Les sessions s’estructura d’aquesta manera:

• Escalfament articular.
  • Preparació física especifica i jocs per treballar la tonicitat.
  • Desenvolupament de tècniques d’equilibris invertits verticals.
  • Salts i moviments acrobàtics.
  • Estiraments i relaxació.
Material necessari

Roba adequada per a esport.

Formador

Jaime Barbosa va estudiar a l’Escola de Circ Rogelio Rivel (Barcelona 2006-2008) i al centre d’arts del Circ Arc en Cirque (Chambery 2008-2010). És professional de les arts circenses titulat, portador en elements aeris i en equilibris acrobàtics mà-mà, acròbata, especialitzat en la fusió dels ports acrobàtics amb la dansa contemporània.

També és docent de tècniques acrobàtiques individuals i col·lectives en diferents centres i escoles de Barcelona.

Membre i creador de les companyies de circ contemporani “DosPuntos” i “Ordi n’Airez” i vicepresident de l’associació cultural “Elune”.