Teatre corporal. Pedagogia Lecoq

Descripció

Un viatge per deixar la ment i la parla de costat, despertar la nostra sensibilitat i intel·ligència corporal, reprendre el plaer de jugar, i enaltir la nostra imaginació.

Objectius

Despertar la nostra sensibilitat iintel·ligència corporal a través del teatre.

Metodologia

Lecoq va construir una pedagogia comuna per a l’actuació, la posada en escena i l’escriptura dramàtica. La tesi investiga els fonaments d’aquest ensenyament: el Moviment, el Mim i el Cos humà; el mètode de la mimo-dinàmica; la Màscara Neutra, la improvisació, la preparació corporal i l’anàlisi del moviment.

Sobre aquests principis, treballarem la dinàmica de grups.

Material necessari

Roba còmoda.

Formador

Diplomat en Interpretació i Creació teatral per l’Escola Internacional de Teatre Jacques Lecoq (Paris) en la promoció 2002-04. Especialitzat en escriptura dramatúrgica en L’Obrador de Barcelona en 2001, 05 i 07.

Docent teatral ha impartit seminaris i classes per a actrius i actors de forma continuada (Ateliers OFF i Théâtre des Abbesses en París, etc), tant a Espanya com a França.

Ha treballat com a actor en companyies de teatre a França i Espanya, i en la seva mateixa, “Cía. de la bestia”.

Horari

Dilluns, de 19 a 21h.