TEATRE. THE JUNGUIS “De Clássicos” – 13/10/18

Aquesta peça teatral de la companyia The Junguis es basa en tres devots de l’Insconscient Col·lectiu i seguidors de l’innovador messies, Carles Enric Jung (Sabadell, 1836 – ?), qui ens porta la seva paraula i ensenyaments, plasmades al “Holly BOOK”.

Així, a cada trobada júnguica d’improvisació i comunió amb l’inconscient col·lectiu, el públic participa, guiant amb títols i espais, les improvisacions que succeiran.

Un lloc per a sorprendre’s, on tres homes (abans quatre), flotant en el buit, deixaran volar el seu inconscient per a rememorar VIDA i OBRA del gran Carles Enric.

L’obra comença a les 21h., i és a taquilla inversa (+4€ si no tens el carnet de RAI de la temporada).

La taquilla inversa és el preu que podem o creiem que devem pagar per a un espectacle. Els 4€ del carnet de RAI només es paguen un cop l’any. Amb el carnet de RAI podràs venir a tots els espectacles i podràs participar en les seves activitats com a sòcia o soci.

Els artistes que interpreten aquesta obra són:

Cóten Bustillo neix a Buenos Aires el 4 de novembre de 1981. Estudia art, dansa, clown, flylow i teatre. Actualment, es dedica a la investigació i al desenvolupament de noves experiències de teatre instantani.

Rodrigo Petete neix a Covisunca, Montevideo, Uruguay, l’any 1979. Estudia teatre, mimo, catn i murga, sempre en la línia de les arts escèniques. Actualment, és actor i també es dedica a la investigació i al desenvolupament de noves experiències teatrals.

Ale Risorio ha estudiat i aprofundit al clown, mim, teatre d’acció, bufó, match d’improvisació, creació de personatges, performance, entre altres disciplines. Actualment, és actor i professor de clown, comèdia física, màscara neutra i bufó, a més d’endinsar-se amb la companyia a la investigació en les arts escèniques.