XIII Festival de Teatre del Casc Antic de 30/9 a 15/10

La nova temporada RAI comença com sempre amb el Festival de Teatre del Casc Antic que arriba aquest any a la seva XIII edició. El festival es celebrarà en l’històric Teatre de la Bona Sort de l’associació. Des del seu inici el festival va ser un punt de trobada per les companyes independents de la ciutat que durant tot l’any tenen també l’oportunitat d’accedir al programa de residència artística de l’associació. De fet el programa d’aquesta edició del festival compta amb 4 noves creacions de companyes que hi han accedit durant la temporada 2015/2016.
L’obertura i el tancament del festival serà a càrrec de la companya d’aeris de RAI dirigida per Beatriz Contreras.

Els espectacles seran els divendres i els dissabtes a les 21h, els diumenges a les 20h.
Les entrades valen 5€ + 4€ del Carnet Socix RAI (valido per tota la temporada) i es compren directament al local de l’associació el mateix dia de la funció.

Programa del XIII Festival de Teatre del Casc Antic de RAI:

Divendres 30 setembre 21h00
Espectacle d’inauguració
Fx3 Un homenaje (aeris)
de Beatriz Contreras

Dissabte 1 octubre 21h00
Alpha Delta 86 (clown/teatre físic/música)
Cia. Can Ducks Fly

dissabte 1 octubre 22h30

Frida Kahlo. Viva la vida

Cia. Teatr3s

Diumenge 2 octubre 20h00