Cia. Ara presenta “OBJECTIONS – Veritats Absolutes”. Circo Familiar en el marco de #enCIRCantelbarri – 27, 28, 29 y 30 diciembre 17h

Entrades disponibles on line

En l’espectacle “OBJECTIONS – Veritats Absolutes”, gents de totes les edats gaudiran dels embolics que sorgeixen de la convivència diària de tres joves que comparteixen pis: en Fèlix, innocent, introvertit i rialler; en Mark, metòdic, intens i xerraire ; i en Mut, profund, reflexiu i despreocupat. Com afronten els problemes que troben en el dia a dia, les seves respectives rutines, l’afecte que senten els uns pels altres, les seves petites baralles o la seva forma (o formes) de veure el món constitueixen part del fil conductor d’aquest show.

El primer espectacle de creació pròpia de la Companyia A R A agrupa el treball en diverses disciplines circenses (acrobàcia, equilibris i portes acrobàtics, malabars, trapezi i corda llisa, equilibris sobre objectes…) i, també, el món de la dansa i el claqué, el teatre físic i de text, la performance i la música i la cançó.

La Companyia A R A us porta el circ més fresc, enèrgic, innovador, alegre, divertit i actual; circ d’avui (d’A R A) per a passar-ho bé amb tota la família.

ARTISTES: Adrià Herrero Hernández Alex Herrador Contreras Martí Solé Aymamí

DIRECCIÓ ARTÍSTICA: Mamen Alcázar Casas

DISSENY DE LLUMS: Martina Lacueva

DISSENY MUSICAL: Diversos autors Arranjaments i mescla per Martí Solé Trompeta per Martí Aparici