#enCIRCantelbarri vuelve a llenar el barrio de circo – de 27/12 a 4/1

Des de “enCIRCant el barri” us proposem un seguit d’activitats i espectacles per gaudir del circ aquestes festes de Nadal i any nou. Tallers gratuïts per practicar amb tota la família i aprendre les diferents disciplines del circ. Espectacles familiars amb molt d’humor. Un cercavila de xanquers mai vist a la ciutat de Barcelona. Una exposició de fotografia de presentació de “enCIRCant el barri”. I moltes sorpreses més que inclouen una xocolatada per tothom i un gran varieté de circ per concloure aquesta programació festiva nadalenca.

PROGRAMA D’ACTIVITATS

? DIMECRES 27 DESEMBRE ?

? 17h. Circ de Nadal. Objections. Veritats Absolutes. Cia Ara. 17h.
? Espai RAI (Carders, 12 ppal).
? Funcions: dies 27, 28, 29 i 30 desembre a les 17h.
⚫ Preu: 4€/8€

Espectacle de circ fresc, energètic, innovador, alegre, divertit i actual: circ d’ara (d’ARA) per passar-ho bé amb la família. La companyia Ara neix al 2013 de l’unió de 3 joves formats a l’Escola Juvenil de Circ de l’Ateneu Popular de 9 Barris. Objections. Veritats absolutes és el primer espectacle de creació pròpia d’aquesta jove companyia on hi podrem gaudir de moltes disciplines circenses (acrobàcia, equilibris, malabars, trapezi, corda llisa) combinats amb la dansa, el claqué, el teatre físic i la música.

? 19h. Cercavila Cia Todozancos.
? Sortida espai RAI (Carders, 12 ppal).

La companyia Todozancos no és la primera vegada que s’encarrega d’animar als vianants del barri de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera. En aquesta ocasió els xanquers faran un recorregut pels carrers de Carders, Allada Vermell, Francesc Cambó i Sant Pere més baix per acabar al Casal de Barri del Pou de la Figuera on ens divertiran amb algunes de les seves acrobàcies i malabars amb xanques.

? 19:30h. Inauguració exposició “enCIRCant el barri”.
? Casal de Barri Pou de la Figuera (Sant Pere més baix, 70)

EnCIRCant el barri com a grup ja ha organitzat varies jornades intenses de circ: la Setmana del Circ d’aquest estiu, un Encircant el barri el Nadal passat, i un EnCIRCant el barri a les darreres Festes majors. Totes aquestes activitats ara les recordarem amb una exposició de fotografies variades que serviran per fer la presentació formal del col•lectiu amb una inauguració on tothom està convidat a un pica-pica per conèixer les diferents entitats i col•lectius que forment aquest grup.

? DIJOUS 28 DESEMBRE ?

? 1ª Trobada de Xanquers al barri.
? Jardins del Pou de la Figuera

Amb motiu del desé aniversari de la companyia de xanques Todozancos dediquem tot el dia a gaudir del xanquers amb aquesta trobada internacional al barri que durant tot el dia ens permetrà gaudir de les habilitats sobre xanques i animaran els carrers i comerços del barri en un gran cercavila format per més de vint xanquers, un simpàtic elefant i la música que no ens deixarà quiets ni un moment.

? 12 h Cercavila especial Bangaluru. Cia Todozancos.
? Itinerant. Sortida Casal de Barri Pou de la Figuera

Un gran cercavila amb més de vint xanquers que recorreran els carrers del barri amb un itinerant ple de sorpreses i demostracions d’habilitats. La sortida des del Casal de barri del Pou de la Figuera en direcció a la Pl. De Sant Pere continuarà per Sant Pere més Alt fins el Palau de la Música Catalana per baixar fins el Mercat de Santa Caterina, i per Francesc Cambó arribar a la Pl. St. Agustí Vell, i després continuar el recorregut pels carrers Tantarantana i Rec fins el Born Centre Cultural i el Pg. del Born, pujant pel carrer Montcada fins a Carders, i acabar el seu recorregut als Jardins del Pou de la Figuera.

? 16 h – 18 h Trobada i jocs de xanquers.
? Jardins del Pou de la Figuera

La tarda començarà amb un partit de futbol amb xanques als Jardins del Pou de la Figuera i després tots els xanquers començaran unes autèntiques olimpíades amb diferents proves d’acrobàcies i demostracions d’habilitats que porten premi.

? 18:30 h Espectacle de xanques i circ dels #10anysTodozancos.
? Jardins del Pou de la Figuera

Per tancar aquesta primera trobada de xanques la companyia Todozancos i alguns xanquers convidats expressament per l’ocasió oferiran un varieté de xanques i circ amb actuacions de malabars, salts amb corda, coreografies i acrobàcies amb el que la companyia festejarà els seus 10 anys d’espectacles.

? DIVENDRES 29 DESEMBRE ?

? 11h – 14 h Taller de circ i xanques.
? Jardins del Pou de la Figuera

Qui no s’hagi posat mai unes xanques aquest dia ho podrà fer. I de segur que fer les seves primeres passes. Tot un matí per aprendre a anar amb xanques i provar les diferents disciplines de circ amb un taller de quatre hores de duració on tothom ho passarà bé.

✨✨✨ 2018 ✨✨✨

? DIMECRES 3 GENER ?

? 11 h – 13 h Taller de circ amb família.
? Casal del Pou de la Fig

Tallers de Circ amb Fans of Hooping pensats per a nens, joves i adults amb l’objectiu de fer una sensibilització i descoberta dels aparells i les tècniques de circ, un primer contacte amb el circ i les seves disciplines. Aquesta activitat està pensada com un espai lúdic, on la descoberta i la pràctica de les tècniques circenses, permeti a les famílies apropar-se al món del circ com a part activa i no merament com a espectadors, per tal que tots els membres de la família, puguin realitzar una activitat conjunta, dins d’un ambient de confiança i afectiu.

? 13 h Espectacle de circ familiar. Grumpy Pants de Kiki Vita.
? Terrassa Pou de la Figuera

Un personaje, extravagant, esbojarrat i excèntric, que sembla haver sortit d’un còmic i entrat en la vida real. No obstant això, més aviat, ell convida al seu públic a abandonar la vida real i entrar en el seu món. Un Espectacle que combina Clown i Circ i on es trenca la quarta paret des del primer instant i fa al públic part fonamental del joc, mantenint sempre l’ai al cor. Amb una capacitat única per comunicar-se a través de la seva pell de goma i els seus expressiva cara combinada amb sons, en lloc de paraules, permet al seu estil d’actuació inventiva, no tenir barreres amb el idioma i arribar a tothom. Entre la seva impressionant manipulació d’objectes i els seus moments absurds de comicitat, transporta al seu públic en un viatge increïble on qualsevol cosa pot passar. Un Espectacle familiar, on tant adults com petits gaudiran en gran.

? 18 h Espectacle de foc i malabars. Cia La Tribu.
? Jardins del Pou de la Figuera

Existim com l’èter. Cada dia ens escalfem amb el Foc, ens vam banyar amb l’Aigua, sentim el Vent en els nostres cabells, caminem sobre la Terra. Agraïm a aquests elements, ens sentim vius en ells i ens van mostrar en la seva expressió conscient.

? DIJOUS 4 GENER ?

? 11 h – 13 h Taller de circ amb família.
? Casal del Pou de la Figuera

Hula hoop, malabars, acrobàcies… tot un munt de jocs per passar una estona jugant, tant grans com petits. Un taller per gaudir amb la família i fer la descoberta de les diferents disciplines de circ.

? 13 h Espectacle de humor, màgia i malabars. Dos d’un tipus de Cia Fernando Pose.
? Terrassa Pou de la Figuera

En el precís instant que un prestigiós artista de circ queda al carrer pel tancament del Price a Madrid, el Teatre Principal de Barcelona es crema en flames deixant a la Rambla una infinitat d’artistes sense feina, entre ells a un prestigiós malabarista i l’acomodador del teatre. Es deia que un bar del Barri Xinès de Barcelona es signaven contractes, així va ser com aquests dos personatges es van conèixer. The Pose Brothers presenta “Dos d’un tipus”, un espectacle d’humor, màgia i malabars.

? 18 h Xocolatada per tothom.
? Jardins del Pou de la Figuera

Als Jardins del Pou de la Figuera esteu tots convidats a una gran xocolatada que ens escalfarà i endolçarà per gaudir del gran cabaret de circ de final de programació.

? 18:30 h Varieté de Circ Las Cossas Nostra amb Amelia Cadwallader (hula hoop), Jessica Arpin (bicicleta acrobàtica), Fernando Pose (malabars ), Marta de Marta (pallassa), Ale Risorio (màgia còmica) i Kiki Vita (llança ganivets i mestre cerimònies)
? Jardins del Pou de la Figuera

Per tancar aquesta programació de tallers i espectacles de circ us oferim un combinat de circ amb artistes de primer nivell on el riure està assegurat.