Cinefòrum – “Luz bella, des de l’Eco-resistència” – martes 14 marzo 19h30 – Carnet RAI 4€

Cinefòrum amb la projecció del documental
“Luz bella, des de l’Eco-resistència”(Paraguay,2016.45′), amb la presència de la co-directora Almudena García Sastre y representants de “Asociación Campesina de Productores Alternativos y Ecológicos de Luz Bella” via skype desde Paraguay (si la connexió ho permet).

Documental que s’ha filmat fent servir metodologies d’investigació – acció participativa.
Culminació d’un llarg procés de convivència i co-formació amb participació de 6 membres de l’Associació Campesina Productors Agroecològics de Luz Bella (ACPAE-LB, que és una colònia camperola fundada el 1973) i la investigadora Almudena Garcia Sastre, com part de la seva tesis doctoral. . La disputa per la terra a Paraguay degut a l’avanç de les plantacions de soja per a la seva explotació.

Organiza EcoConcern

Contactarem per teleconferencia amb els campesins que defensan aquest territori del agrosistema capitalista!