IV Aniversario de l’Asemblea Cultural Gallega de Barcelona – sábado 19 noviembre desde 10h30 – Entrada 5€+4€ Carnet RAI

El dissabte, 19 de novembre a partir de les 19.30 h posarem la cirereta al quart aniversari de l’ACGB. Serà amb una sessió de Ball Folk i amb el concert de Begoña Riobó & Xosé Liz i Javier Feijoo “Xisco” com a artista convidat. Una gran nit, amb balls sentits, amb molta gresca, amb música de la bona.

A les 18.45 h començarà el taller de ball amb música en directe, conduït pel professor Joan Codina. La música serà a càrrec de Bluegard; Marc Xarau, Xavi Castanys i Mija Bello interpretaran música francesa, d’Irlanda i de Galícia i Codina transportarà als balladors en aquests indrets somiats.

A les 20.30 h continuarem amb un concert de música folk atlàntica; destacadíssims artistes, com ho són Begoña Riobó, Xosé Liz i Javier Feijoo “Xisco” interpretaran les seves músiques per celebrar que l’ACGB fa quatre anyets.

Però no és tot, des del matí hi haurà una gran quantitat de tallers. Aquí teniu tota la informació en aquests enllaços (el programa, els preus i les inscripcions):