Balkumbia en concert – Dissabte 20 gener 22.00 hs. – Entrada 5 € + Carnet RAI 4 €

Torna novament aquesta banda amiga de la casa per pegar-nos un fiestón de dissabte.

Balkumbia és un projecte multicultural nascut a Barcelona amb músics provinents de diferents orígens. Com el nom indica, el grup presenta un repertori amb influències de les melodies balcàniques i els ritmes llatins. Sota el lema “fusió bailable de ritmes immigrants”, proposen un espectacle musical que portarà al publico en un viatge imaginari per les festes dels diferents continents del món.

Durant aquest temps han realitzat més de 100 concerts en 13 països (Espanya, França, Alemanya, Holanda, Grècia, Itàlia, Sèrbia, Bèlgica, Letònia, Lituània, Hongria, Anglaterra i Xile), i actuat en algunes de les seves sales més importants, com l’Apol·lo a Barcelona, Hootananny a Londres, Mestra Vida i Casa de salut a Xile

Balkumbia compta amb una secció de vents, percussions àrabs i llatines, diversos tipus de cordes, i una cantant políglota. A més de Catalunya, els seus músics vénen de: Lituània, Turquia, Itàlia, Espanya i Xile.

– Pier Paolo: Saxo (Itàlia)
– Ugne: Veu (Lituània)
– Emilio: Trompeta (Itàlia)
– Andrés: Bateria (València)