Balkumbia en concert – dissabte 9 desembre 19h00 – Entrada 3€+4€ Carnet RAI (venta on line)

Balkumbia és un projecte multicultural nascut a Barcelona amb músics provinents de diferents orígens. Com el nom indica, el grup presenta un repertori amb influències de les melodies balcàniques i els ritmes llatins. Sota el lema “fusió bailable de ritmes immigrants”, proposem un espectacle musical que portarà al publico en un viatge imaginari per les festes dels diferents continents del món.

Durant aquest temps hem realitzat més de 100 concerts en 13 països (Espanya, França, Alemanya, Holanda, Grècia, Itàlia, Sèrbia, Bèlgica, Letònia, Lituània, Hongria, Anglaterra i Xile), i actuat en algunes de les seves sales més importants, com l’Apol·lo a Barcelona,Hootananny a Londres, Mestra Vida i Casa de salut a Xile