CICLE DE POESIA: Las amigas de Yoli (sessió #5) – 17/05/10

Divendres 17, 21:00h.
Música i poesia
EL CICLE DE POESIA DE RAI #5 PRESENTA:
Las amigas de Yoli
Concert-recital. Poesia de resistència, rap feminista, cançó d’autora. Poesia i rap: Ana G. Aupí. Veu i guitarra: Mònica Guiteras Blaya.
Idioma: català i castellà.
PREU: 2€ (a taquilla fins a completar aforament).

En aquesta ocasió, el Cicle de poesia porta aquestes dones que defineixen el seu espectacle com a “tocant ànimes”.

Un encontre fortuït als carrers del Poblesec.
Una veu alta i orgullosa que s’estén pel barri.
Fulls de paper arrugats que, sense dubte, ja havien vist altres carrers, altres vegades.
Així és com comença la història de Geografía de mi cuerpo. Poesía de resistencia.
Guatemala – Barcelona”, d’Ana G. Aupí.

En aquest llibre se senten les veus d’Amèrica Llatina i de les lluites ecofeministes. Aquestes veus són crits de lluita i també xiuxiuejos íntims, que sempre surten dels cossos.
Ha passat més d’un any des d’aquella trobada: hi ha tres edicions, presentacions del
llibre, ressenyes i el començament de noves relacions que mostren com els poemes de
Geografía de mi cuerpo han anat més enllà dels límits d’una petita publicació.

Aquest concert-recital n’és una mostra.