Concert: Desafinado Duo – 6/10/18

Aquest duet, Desafinado, és un projecte de Gipsy Swing nascut a Barcelona al mes de gener de 2016. El nom sorgeix d’una ironia utilitzada pels músics durant les actuacions en la seva interacció amb el públic, creant d’aquesta forma un contacte proper, divertit i, al mateix temps, animat, pel repertori ballable i alegre que presenten.

Els temes que composen el seu repertori varien entre els clàssics, des del swing dels anys 30 de Louis Armstrong fins als temes del Gipsy de Django Reinhardt.

El concert serà a les 22h. El cost és a taquilla inversa (+4€ si no tens el carnet de RAI de la temporada).

La taquilla inversa és el preu que podem o creiem que devem pagar per a un espectacle. Els 4€ del carnet de RAI només es paguen un cop l’any. Amb el carnet de RAI podràs venir a tots els espectacles i podràs participar en les seves activitats com a sòcia o soci.