ILUMINATA en concert – 30/11/18

Divendres 30 de novembre a les 22:30h, concert d’Iluminata, el projecte musical de Joan Viñals, músic nascut a Olot i resident a Barcelona. El projecte va néixer a mitjans de l’any 2010. Cançons pròpies, cantades en català, de caràcter intimista i acústic. A finals de novembre del 2012 surt el primer disc, Obre, disc de vuit temes on han col·laborat diferents músics de diferents llocs, entre ells Xavi Molero (bateria), Miguel Serna (baix i contrabaix), Amanda Jayne (acordió) Maarten Swaan (guitarra i veu ), Oriol Vidal (violí), Sasha Agranov (cello) i Natsuco Sugao (fiscorn).

Juntament amb en Maarten Swaan, músic holandès establert a Barcelona, ha trobat el complement, tant en veu com en guitarra, i així aconsegueixen crear l’espai íntim i proper que és Iluminata.