Nou carnet de la temporada de RAI

Comencem l’any fent un canvi d’imatge, per això hem decidit fer un nou carnet de RAI. El taronja, ara, és el nostre color. Si tens l’antic carnet, vine que te’l canviem.

Hi ha un nou funcionament, també, a la porta. Fins ara, fer-se el carnet de RAI costava 4€ per la temporada. Ara, cada vegada que vinguis a veure un espectacle, només hauràs d’abonar 1€ en concepte de suport a l’associació. El carnet, amb el que podràs participar en els nostres tallers, és de franc, hauràs d’aportar, però, 1€ també quan t’inscriguis a un taller. Aquest carnet té un dors a on trobaràs 10 caselles. Cada vegada que vinguis, posarem un segell a una d’elles. Quan arribis a 10, tindràs un espectacle gratuït.

Vam començar la temporada amb el carnet de color lila. Si tens aquest carnet, pel qual vas pagar 4€, obtindràs el nou carnet amb els 4 segells de cop.

Volem agrair-te la confiança en nosaltres, especialment a les persones que sou usuàries habituals i que cada temporada us veiem per RAI.

Si tens qualsevol dubte al respecte, pots escriure a: comunicacio@raiassociacio.org

(A partir del dia 12/01/2019)