VINO JEREZ: Álvaro Valle i Edgar L. Platón en concert – 19/10/18

Des dels cellers de Jerez de la Frontera (Cádiz), arriba una veu inconfusible en aquesta terra, entre vapors i fums que trastornen l’ànima. Álvaro Valle canta amb el duende d’aquests lars, amb una veu profunda, esquinçadora i festiva.

Edgar L. Platón, artista de la casa i gran conegut en el món del flamenc més enllà de les fronteres de Barcelona, l’acompanya a la guitarra amb els seus dits prodigiosos.

Cris Candela, artista de la casa, bailaora, embruixarà la sala.

Aquest és un concert únic, en què traslladem l’aire dels cellers des de Jerez al teatre centenari de RAI.

El concert serà a les 20:30h. El preu són 8€ (+4€ del carnet de RAI)

La taquilla inversa és el preu que podem o creiem que devem pagar per a un espectacle. Els 4€ del carnet de RAI només es paguen un cop l’any. Amb el carnet de RAI podràs venir a tots els espectacles i podràs participar en les seves activitats com a sòcia o soci.

Veure vídeo d’Álvaro Valle en acció a un celler de Jerez.