Torna Balkumbia! Balkumbia en concert – Dissabte 24 març 22.00 hs. – Entrada Carnet RAI 4 € + 6 €

Balkumbia és un projecte multicultural nascut a Barcelona amb músics provinents de diferents orígens. Com el nom indica, el grup presenta un repertori amb influències de les melodies balcàniques i els ritmes llatins. Sota el lema “fusió bailable de ritmes immigrants”, proposen un espectacle musical que portarà al publico en un viatge imaginari per les festes dels diferents continents del món.

Durant aquest temps han realitzat més de 100 concerts en 13 països (Espanya, França, Alemanya, Holanda, Grècia, Itàlia, Sèrbia, Bèlgica, Letònia, Lituània, Hongria, Anglaterra i Xile), i actuat en algunes de les sales més importants, com l’Apol·lo a Barcelona, Hootananny a Londres, Maestra Vida i Casa de salud a Xile.