Debat: El municipalisme comunalista: procés cap a una alternativa al capitalisme – dimarts 23 maig 19h30

Organitza EcoConcern

Amb Mireia Claverol (TAIFA)

El nostre punt de partida és que el capitalisme és un sistema fracassat per la seva incapacitat de garantir una societat justa i igualitària, en la qual tothom tingui les seves necessitats cobertes de manera sostenible en el temps. Cal pensar i construir alternatives. I per tant el primer serà establir els criteris que definiran el què és i el que no és realment alternatiu.

El municipi té una potencialitat innegable (per la proximitat, pel subministrament de béns i serveis, per les relacions de veïnatge,…) de cara a la creació d’espais d’autonomia on es forma el subjecte actiu transformador que serà qui anirà construint l’alternativa. Actualment es parla molt del municipalisme, però no totes les propostes van en la línia de la transformació social. Per nosaltres el municipalisme no és un fi en si mateix sinó un procés, que ens pot encaminar cap a una societat alternativa. Més informació