Julian Oroz i Ual·la! en concert – divendres 20 octubre 22h30 – Carnet RAI 4€+taquilla inversa

De l’ estada a Buenos Aires Ual·la ens treu aquesta col·laboració amb el cantautor Julian Oroz. Aquest divendres estarán junts al escenari RAI.

Ual·la! és una expressió d’alegria, de sorpresa, a vegades de curiositat… Amb aquesta exclamació us presentem el nostre concert-espectacle: dinàmic, fresc i carregat d’humor. Format pel binomi artístic d’en Modesto Lai (guitarra, piano i veu) i l’Alba Rubió (veu i percussió), el show de petit format s’esdevé entre temes propis d’estil modern i gags teatrals de caire humorístic que lliguen les peces musicals entre sí.

Julian Oroz és Músic/Clown nascut al barri deBoedo, Buenos Aires. Va editar els discos “Les coses que es veuen amb els ulls tancats” i “La importància”. Actualment es troba presentant “Centellas” un disc audiovisual gravat i filmat en els estudis ION.