Terram i Ecoconcern: noves entitats a l’espai RAI

ecoconcernterram

Molt contents d’anunciar que des d’unes setmanes comptem amb dues noves entitats a l’espai RAI. Es tracta de dos projectes amb els quals tenim molta afinitat.

TERRAM és una associació multidisciplinària de professionals del món de l’arquitectura i de l’enginyeria amb l’objectiu de promoure la construcció amb terra.

Ecoconcern – Innovació Social és una associació sense ànim de lucre nascuda a Barcelona l’any 1991, amb l’objectiu de promoure innovacions dins d’un marc multidisciplinar. El nostre mètode de treball és el debat i la crítica, i el respecte a la divergència.
Estem segurs que sorgiran nova sinergies i nous projectes, així que donem la benvinguda a Terram i Ecoconcern. En aquests temps difícils res millor que ajuntar les forces.